Blogia
LauRaaA,,,*

com ja vaig explicar a la classe he escollit aquest poema peruqe no te molta complicació a l’hora d’entedre-ho ja que utilitza paraules no tan cultes com ho fan altres poetes.

Narcís comadira possiblement tingui poemas amb una comprensió complicada, però aquet no és el cas.

LA MINA - NARCÍS COMADIRA

Un biaix de llum,

i el mon real s’ensorra.

Floracions de líquens

la sang de l’ésser acotxen.

Solament per no caure,

t’enfonses a la mina

on hi ha el carbó més negre

del passat, potser l’esclat

d’un diamant fictici,

i on sempre hi falta l’aire

1 comentario

Jordi -

Molt bé, Laura, pel poema i pel comentari.