com ja vaig explicar a la classe he escollit aquest poema peruqe no te molta complicació a l’hora d’entedre-ho ja que utilitza paraules no tan cultes com ho fan altres poetes.
Narcís comadira possiblement tingui poemas amb una comprensió complicada, però aquet no és el cas.
LA MINA - NARCÍS COMADIRA
Un biaix de llum,
i el mon real s’ensorra.
Floracions de líquens
la sang de l’ésser acotxen.
Solament per no caure,
t’enfonses a la mina
on hi ha el carbó més negre
del passat, potser l’esclat
d’un diamant fictici,
i on sempre hi falta l’aire
1 comentario
Jordi -